2014. április 22., kedd

II. Part 22 - Add a kezed! -

Sziasztoook! Próbálkoztam írni, írni, de nem tudom, hogy ez hosszúnak mondható-e. Kicsit szomorú voltam amiért csak 3 (?) komment jött :o Nem is értem, hogy hogy történhetett ez, mikor a múltkor 5 komi volt. Remélem ehhez a részhez több jön, na de nem húzom az időt jó olvasást!! :)

22. rész

A napfényi cirógatni kezdték az arcomat és már én is éreztem, hogy ideje lenne felkelni. Az oldalamon feküdtem, Zayn keze pedig a csípőmön pihent. Kifli pózban aludtunk. Szorosan ölelt magához és bármennyire is nem volt kedven kikelni mellőle muszáj voltam. Óvatosan lehámoztam magamról a kezét és kibújtam mellőle. Felültem az ágyra és egy ideig a falat néztem magam előtt. Zayn mocorogni kezdett és hümmögni, mire elmosolyodtam. Olyan aranyos amikor alszik.

***

A konyhában álltam és csináltam a szalonnás rántottát. Ezt legalább, mind a hárman szeretjük. Odasétáltam a konyhaszekrényhez és kivettem belőle a tányérokat. Egyesével tettem rá az ételt majd az asztalra. Ásítást hallottam a folyosóról, gondolom valamelyik felébredt. Még csak fél 9 szóval Zayn nem lehet. Tízkor is alig tudom kirángatni az ágyból, nemhogy fél kilenckor. -Jó reggelt. - üdvözölt Dus.

-Neked is. Ott a reggeli az asztalon. - mondtam neki, miközben mosogattam.

-Nekem? - kérdezte meglepődve.

-Három tányér van az asztalon, nem de? - fordultam felé és rámosolyogtam.

-Errrrm, köszi. - mosolygott vissza és leült enni. Két pofára falta a kaját, hümmögött is hozzá egy sort. Ezek szerint ez most jóra sikerült... Ritka alkamak egyike.

-Megyek felkeltem csipkerózsikát. -közöltem Dustinnal. Vállatrántott és evett tovább. Halkan nyitottam be a szobába, még mindig alszik.Sajnos megkell, hogy törjem édes álmát, mert nem fogok arra várni, hogy majd Őnagysága magától keljen fel, mert nincs kedvem délig várni a társaságára.

Odasétáltam az ágy oldalához és leültem. Megsimogattam a karját. -Hé bébi, ideje felkelni! - suttogtam neki. Odahajoltam hozzá, hogy adjak neki egy puszit, amikor hirtelen az ágyban találtam magam. Sikítottam egyet amikor átdobott magán. -Te sunyi! - ütlegeltem meg nevetve a mellkasát.

-Jó reggelt. - túrt bele a hajába álmosan.

-Kész a kaja. - mosolyogtam rá és adtam neki egy puszit.

-Inkább maradnék veled itt az ágyba. - húzott oda magához. Kezét a derekamra tette. Adott egy csókot, majd beszélni kezdett.

-Akkor ma elmegyünk a vidámparkba. - jelentette ki és kiszállt az ágyból. Nagyokat pilláztam és követtem őt a szememmel.

-Hát ezt jól elhitted. - nevettem.

-Tudom, hogy eljössz. - kacsintott és felvette a pólóját.

-Nem kène felhìvni Niallt vagy Louist? - váltottam témát. Nem válaszolt pedig tudom, hogy hallotta.

-Zayn! - emeltem fel a hangom.

-Nem, nem kell! - válaszolt feldúlva.

-Ó, igazán? Ők eddig az egyetlen normális barátaid. - vágtam a fejéhez. Kimásztam az ágyból.

-Ja, persze. - rántott vállat.

-Elmondanád, hogy mégis mi a franc bajod lett velük hirtelen? - tártam szét a karjaim.

-Egy szó. - sóhajtott. - Harry.

Harry...

-Attól, hogy Harryvel összekaptatok nem kell Niallal és Louisval is így viselkedned. Attól ők még ugyan úgy szeretnek. - mérgelődtem. Sarkon fordultam és kinyitottam az ajtót. Dustint találtam magam előtt. Hallgatózott vagy csak be akart kopogni, hogy minden oké-e?

Tuti, hogy hallgatózott. Nem foglalkoztam vele csak kikerültem és visszamentem a konyhába. Leültem az asztalhoz és elkezdtem enni a reggelit, ami kihülőben volt. Mire Zayn kijött addigra végeztem az evéssel. Elkezdtem mosogatni, kiesett a kezemből a pohár. Darabokra tört és megvágtam a kezem. Zayn ijedten pattant fel a helyéről, amikor hallotta, hogy a pohár földet ért. Felszisszentem, amikor a vér ömleni kezdett a kezemből.

-Add a kezed. - mondta.

-Nem kell a segítséged. Megtudom oldani! Nem vészes. - bementem a fürdőbe és a víz alá helyeztem a kezem. Megkerestem az első segély dobozt és bekentem a kezem majd bekötöttem. Leültem a wcre. Hihetetlen mennyi érzést tud belőlem kiváltani Zayn. Miatta vágtam meg magam, mert mérges vagyok rá, amiért ilyen makacs és csak úgy otthagyná a barátait. Nem ér meg annyita egy veszekedés, hogy elveszìtse Niallt, Louist és Harryt.

Kopogtak az ajtón. -Mi van?

-Dustin vagyok. - mondta, majd benyitott.

-Mond. - varázsoltam magamra egy mosolyt.

-Zayn mondta, hogy megvágtad magad. - vakarta meg a tarkóját. Zavarban van.... mindig ezt csinálja, ha zavarban van.

-Ja, csak figyelmetlenség. - legyintettem.

-De jól vagy?

-Persze. - bólintottam.

Állt ott és nézte a padlót. Soha nem láttam még ilyennek.

-Igeeen? - mosolyogtam rá.

-Ne haragudj a tegnapiért csak tudod, hogy nem bírom ezt a faszfejt. De emiatt nem akarok veled rosszba lenni. - hadarta.

-Én sem! - mosolyogtam rá, hogy megnyugtassam végre. Felkeltem a wcről és odamentem hozzá.

Szét tárta a karját én pedig bele bújtam. Erősen megölelt és megsimogatta a hátam.

-Imádlak kislány! - nevetett.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett nagyon nagyon siess a kövivel!!!!!! Puszi: Iza

    VálaszTörlés
  2. Imádom a blogod nagyon jól írsz siess a kövivel!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Iszonyatosan jó ez a blog !! :) egyész nap ezt olvasom ! Nagyon jól írsz !!:) siess a kövivel !! :)

    VálaszTörlés
  4. szia!
    új vagyok! :) remélem nem fejezted be! :) várom a következő részeket!! <3

    VálaszTörlés
  5. Sziaa!! Ugye nem hagytad abba!! Køvi részt vàrok! Siess!!7

    VálaszTörlés
  6. Sziaa :3
    Kérlek mondd azt, hogy nem hagytad abba! Tegnap találtam rá a blogodra, egyszerűen nem tudtam abbahagyni! Faltam a részeket! Mikor ez első részt elolvastam, első gondolatom: végre egy blog, aminek nincs minden harmadik szavában helyesírási hiba! Aztán pár rész múlva: basszus, ez rohadt jó blog! Nem sablonos, még nem láttam ilyet! Jól leírod a körülményeket, az érzéseket, nem nyújtod túl hosszúra a monológokat, amik egy idő után ha túl sok unalmas lesz, és áttekeri az olvasó.
    Azoknál a részeknél, aminél Charlottenak rosszul esik valami, sír, akkor valami kellemetlen bizsergés van a hasamban, ha nevet, én is nevetek. Jók a szóhasználataid, nincs szóismétlés, egyszóval nagyszerű!!
    Kérlek ne hagyd abba! :( :*
    Xoxo Alexaa

    VálaszTörlés
  7. Köviiit PLS❤❤❤ ne hagyd abba:/

    VálaszTörlés